Skocz do zawartości


Zdjęcie

[wykonam] Pozycjonowanie stron, sklepów internetowych. Indywidualne podejście, opieka specjalisty SEO, F.VAT.

pozycjonowanie pozycjonowanie stron

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 websy.pl

websy.pl

    Newbie

  • Użytkownik
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 18 styczeń 2019 - 17:36

Oferujemy pozycjonowanie stron internetowych, stron firmowych, sklepów internetowych. Na rynku, jako firma działamy od 2008 roku, (2005-2008r jako freelancer) od tego czasu nabyliśmy dużo doświadczenia, na bieżąco śledzimy tendencje na rynku pozycjonowania, jak również wykonujemy wiele własnych testów.

 

Oferujemy również pozycjonowanie w zagranicznych wyszukiwarkach, Google.co.uk, Google.com, Google.us, Google.ca, Google.de, i inne.

 

Jak to działa ?

 

 

Pozycjonowanie

 

Wybór słów kluczowych

 

Najważniejszą rzeczą, na początku jest odpowiedni dobór słów kluczowych, odbywa się to uwzględniając tematykę strony, konsultujemy z klientem dobór słów/fraz. Klient najlepiej znając swoją branżę proponuje słowa kluczowe, z naszej strony możemy doradzić, lub też odradzić niektóre z nich. Posiadamy długoletnie doświadczenie przez co możemy określić jakie słowa, w danej branży będą generowały najlepszy ruch. Przykładowo dla firmy usługowej działającej na ograniczonym terenie można zaproponować frazę np. „firma usługowa Kraków”, co w przełożeniu na wydatki przyniesie lepsze korzyści niż fraza „firma usługowa”. W ten sposób promocja w wyszukiwarce jest tańsza, jak również lepiej targetowana. Oczywiście przy doborze fraz, warto także sprawdzić ich popularność, pod względem wyszukać w Google, przy pomoc takich narzędzi jak Google Trends.

 

Linkowanie

 

Podczas pozycjonowania opieramy się na linkach stałych, nie korzystamy z Systemów Wymiany Linków. Przez co, kontrolujemy przypływ linków, i mamy lepszy obraz pozycjonowania, jak również możemy w pewnym stopniu przewidywać przyszłe ruchy pozycjonowanej strony w wynikach wyszukiwania. Może być to istotne przykładowo w przypadku towarów/usług, które mają największą popularność okresowo, np. przed nadejściem zimy można wzmacniać frazy: rękawiczki, łyżwy, odśnieżanie dachów, itp.

 

Pozycjonowana może być strona główna, lub też podstrony, wszystko w zależności od tematyki, charakteru, budowy strony, oraz efektów jakie będziemy chcieli osiągnąć.

 

Optymalizacja

 

Meta Tagi

 

Meta tagi Title oraz Description odpowiadają za to jak nasza strona prezentuje się w wynikach wyszukiwania. Ponieważ po osiągnięciu TOP10, trzeba będzie odpowiednio zaprezentować się na tle konkurencji, dlatego też należy zadbać o tytuł strony, jak również o wyświetlający się pod nią opis. Odpowiednio je dobierając, mamy większe szanse na zdobycie klienta niż strony konkurencyjne. Warto również zauważyć, że Google często pobiera opis z treści strony, zatem warto skupić się także na odpowiedniej, tematycznej treści naszej strony i podstron.

 

Długi ogon

 

Przykładowo w przypadku sklepów internetowych, gdzie mamy wiele produktów, unikalny opis produktu, z pojawiającymi się słowami kluczowymi sprawi, iż podstrony „same” wchodzą na wysokie pozycje. Możemy doradzić jak wykonać opis, lub wykonać go sami.

 

Posiadamy doświadczenie w copywritingu, czasem klienci mają problem z odpowiednim przygotowaniem tekstu na stronę, niekiedy opisy można zmienić, rozbudować, lepiej opisać towary czy usługi. Można przygotować je uwzględniając:

 

  • unikalność tekstu

  • tematykę, podkreślenie najważniejszych aspektów oferty

  • nasycenie słowami kluczowymi

  • optymalizację pod względem wyglądu w wynikach wyszukiwania

  • prawa autorskie

 

Optymalizacja strony może dotyczyć także pewnych aspektów technicznych, budowy strony, struktury, czy nazewnictwa podstron. W tym przypadku chętnie korzystamy z narzędzi Google takich jak Page Speed Insights, które pomagają w identyfikacji potencjalnych problemów. Obecnie twórcy stron internetowych świadomi są konieczności tworzenia stron zgodnie z wytycznymi Google, jednak jak pokazuje doświadczenie, wiele aspektów można dopracować, dlatego optymalizacja będzie istotną częścią pracy.

 

Dodatkowo:

 

  • klient zawsze kontaktuje się bezpośrednio ze specjalistą SEO, a nie działem obsługi klienta

  • stała opieka nad stroną ze strony specjalisty, stały monitoring fraz, łatwy kontakt

  • proponujemy przejrzystą umowę, przed podpisaniem, przesyłamy klientowi wzór, jeżeli zachodzi potrzeba, można ją dostosować do indywidualnych wymagań klienta

  • klient otrzymuje raporty z pozycji strony, z niezależnego systemu sprawdzania pozycji

  • porady dotyczące optymalizacji, indywidualne pomysły związane ze zwiększeniem ruchu na stronie

 

 

Wystawiamy F.VAT

 

 

Kontakt:

 

websy.pl

email: kontakt@websy.pl

gg: 8288255

 

tel. 697-715-522

 

Gerard Miłosz

ul. Żeromskiego 11/13

24-100 Puławy

 

NIP: 716-254-81-05

REGON: 060330653

 







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pozycjonowanie, pozycjonowanie stron

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 members, 0 guests, 0 anonymous users